Klager og returer

 
Ansvar og undersøkelse av produktene
 
Risiko for produktene overtas av kunden så snart de er i kundens besittelse.
 
Etter at kunden har mottatt varene, bør leveransen undersøkes så snart som mulig for å sikre at; forsendelsen er i henhold til ordrebekreftelsen, dersom produktene har blitt skadet under transport, eller har andre feil/mangler.
 

Klage

Dersom det er en mangel, mangel eller skade på varen, skal det gis skriftlig melding på e-post ( [email protected] ) innen rimelig tid . I eposten ber vi deg vise til ordrenummer, samt hvilket varenummer/varenavn klagen gjelder. Legg ved bilder som tydelig viser mangler/feil/skader.
 

Bytte og angrerett

Hos INANNA STORE har du utvidet angrerett i inntil 30 dager fra du mottar varen. Dersom du ønsker å benytte deg av angreretten, må varen returneres i samme stand som den ble mottatt og med utfylt angrerettskjema. Så snart returen er godkjent vil du få tilbakebetalt gjeldende beløp. Returporto betales av kunden.
Klikk her for å laste ned skjemaet
 
Bedriftsinformasjon
 
Generelt sett
 
vi er et norsk selskap i vekst, selskapet ble startet i 2021. Gjennom vår online salgstjeneste tilbyr vi et stort utvalg av gaveartikler, nøye designet fra hele verden for å gi deg et stort smil
 

Informasjon og kontaktinformasjon

e-postadresse [email protected]
Ring oss på +4746584651
Vår postadresse er
St.Olavs gate 1
2414 Elverum
Innlandet Norge